,,…Należy dążyć do takiego rozwoju, aby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem…” Jan Paweł II

Aktualności

11 czerwca 2018 21:47 | Aktualności

Klasy IIIa i IIIb w Trójmieście

4 czerwca 2018r. klasa IIIa i IIIb wybrała się na wycieczkę do Trójmiasta. Nie mogliśmy doczekać się, kiedy wreszcie zobaczymy nadmorskie krajobrazy. Aż w końcu nadszedł ten dzień...
Na początku dotarliśmy do Gdyni, gdzie po Zatoce Gdańskiej odbyliśmy rejs statkiem - było cudownie. Obejrzeliśmy też okręty" Dar Pomorza", "Błyskawicę".
Następnie udaliśmy się na obiad do restauracji"Róża Wiatrów"- obiad był smaczny, ale surówki nie cieszyły się popularnością. Po obiedzie pojechaliśmy do urokliwego Sopotu. Odbyliśmy spacer po molo- widoki niesamowite - a potem spacer po ulicy Bohaterów Monte Cassino.
Z Sopotu udaliśmy się do Gdańska, gdzie podziwialiśmy przepiękne kamienice Starego Miasta, przeszliśmy Bramą Wyżynną, Bramą Złotą, ulicą Długą, Długim Targiem, gdzie oglądaliśmy Fontannę Neptuna (władcy mórz). Tu również zjedliśmy nasze ulubione lody.
Z Gdańska udaliśmy się w drogę powrotną do Lipna, podróżowaliśmy autostradą A-1. Na miejscu byliśmy około godziny 21.00. Wycieczka była bardzo udana,wszyscy dotarliśmy szczęśliwi, radośni i zadowoleni.